FAQs
- Úvod
- FAQs
Pri stretnutiach so zákazníkmi sa stretávame s rôznymi otázkami. Možno tu nájdete odpoveď aj Vašu otázku.
Ku každému nášmu zákazníkovi pristupujeme individuálne a snažíme sa maximálne vyhovieť jeho špecifickým požiadavkám, konečná cena je vypočítaná na základe obhliadky objektu zákazníka a technického riešenia systému.
Áno. Dodáme Vám kompletný bezdrôtový systém, alebo odporučíme technické riešenie s čo najmenším zásahom do Vášho interiéru.
V prípade záujmu o bezpečnostný systém nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám poradíme pri výbere vhodného systému a zabezpečíme Vám rýchlu a odbornú montáž.
Pri riešení poistnej udalosti poisťovňa neakceptuje zabezpečovací systém (alarm) inštalovaný svojpomocne, aj keď Vám agent poisťovne pri uzatváraní zmluvy tvrdil niečo iné.
Takmer všetky alarmy komunikujú prostredníctvom GSM siete. T.j. do ústredne sa vloží SIM karta, pomocou ktorej sa s Vami alarm spojí pri poplachu, alebo inej udalosti. Táto forma komunikácie je bezpečná, odpadá aj možnosť sabotáže pri ktorej Vám páchateľ pred vniknutím do objektu prestrihne drôt k pevnej linke, ktorá ďalej nemôže informovať o poplachu.
Samozrejme dá, záleží však o akú bezpečnostnú službu sa jedná, k jej systému sa prispôsobí aj ústredňa alarmu.
Zvýšenie komfortu a možnosť ovládať aj iné zariadenia prostredníctvom Vášho smartfónu - rozsvietiť v dome, keď ste na dovolenke a oklamať tak zlodejov, zapnúť si kúrenie na chate ešte pred príchodom, aby ste prišli už do vykúrených miestností a podobne.
Užívateľ by si mal funkčnosť alarmu preverovať minimálne raz za 3 mesiace. Taktiež ak sa chystáte na letnú alebo zimnú dovolenku je vhodné preveriť funkčnosť alarmu aspoň týždeň pred vašim odchodom. Predídete tak situácii, kedy v deň odchodu zistíte, že máte napríklad vybité batérie v systéme a funkčnosť systému je ohrozená. Pri doporučenom pravidelnom ročnom servise zdiagnostikujeme váš alarm pomocou PC a inštalačného softvéru, ktorý odhalí akýkoľvek problém. Ten je následne odstránený a alarm uvedený do plne funčného stavu.