Často kladené otázky
ohľadne alarmov

Pri stretnutiach so zákazníkmi sa stretávame s rôznymi otázkami. Možno tu nájdete odpoveď aj Vašu otázku.

Koľko ma bude stáť zabezpečovací systém?

Ku každému nášmu zákazníkovi pristupujeme individuálne a snažíme sa maximálne vyhovieť jeho špecifickým požiadavkám, konečná cena je vypočítaná na základe obhliadky objektu zákazníka a technického riešenia systému.

Mám dom (byt) v ktorom už bývam. Je možná montáž alarmu bez porušenia interiéru?

Áno. Dodáme Vám kompletný bezdrôtový systém, alebo odporučíme technické riešenie s čo najmenším zásahom do Vášho interiéru.

Ako mám postupovať ak by som mal záujem o bezpečnostný systém?

V prípade záujmu o bezpečnostný systém nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám poradíme pri výbere vhodného systému a zabezpečíme Vám rýchlu a odbornú montáž.

Prečo zveriť zabezpečenie objektu firme s oprávnením (licenciou)?

Pri riešení poistnej udalosti poisťovňa neakceptuje zabezpečovací systém (alarm) inštalovaný svojpomocne, aj keď Vám agent poisťovne pri uzatváraní zmluvy tvrdil niečo iné.

Ako budem informovaný o poplachu v mojej nehnuteľnosti?

Takmer všetky alarmy komunikujú prostredníctvom GSM siete. T.j. do ústredne sa vloží SIM karta, pomocou ktorej sa s Vami alarm spojí pri poplachu, alebo inej udalosti. Táto forma komunikácie je bezpečná, odpadá aj možnosť sabotáže pri ktorej Vám páchateľ pred vniknutím do objektu prestrihne drôt k pevnej linke, ktorá ďalej nemôže informovať o poplachu.

Dá sa alarm pripojiť aj na pult centrálnej ochrany?

Samozrejme dá, záleží však o akú bezpečnostnú službu sa jedná, k jej systému sa prispôsobí aj ústredňa alarmu.

Aké výhody môžem ešte získať montážou alarmu?

Zvýšenie komfortu a možnosť ovládať aj iné zariadenia prostredníctvom Vášho smartfónu - rozsvietiť v dome, keď ste na dovolenke a oklamať tak zlodejov, zapnúť si kúrenie na chate ešte pred príchodom, aby ste prišli už do vykúrených miestností a podobne.

Ako často treba kontrolovať alarm?

Užívateľ by si mal funkčnosť alarmu preverovať minimálne raz za 3 mesiace. Taktiež ak sa chystáte na letnú alebo zimnú dovolenku je vhodné preveriť funkčnosť alarmu aspoň týždeň pred vašim odchodom. Predídete tak situácii, kedy v deň odchodu zistíte, že máte napríklad vybité batérie v systéme a funkčnosť systému je ohrozená. Pri doporučenom pravidelnom ročnom servise zdiagnostikujeme váš alarm pomocou PC a inštalačného softvéru, ktorý odhalí akýkoľvek problém. Ten je následne odstránený a alarm uvedený do plne funčného stavu.